Shop Mobile More Submit  Join Login
K' stands for frickin KING yo by Tyshea K' stands for frickin KING yo by Tyshea
as much as i LOVE Capcom and Street Fighter, the King of Fighters series by SNK is one of my favorite fighting games.
(though i'd still have a hard time chossing between cap and snk XD;; )

K' was first introduced to the series in the 99' installment as the new hero/poster boy for the series.
Needless to say, he didnt impress me at first glance, since main characters usually dont...
but after playing with him, his fighting style and movement just bleed so much STYLE that his design has really grown on me...i would even say that he's my favorite SNK character ._.

and dude....his sunglasses rock xD

and that explains the treads on his shoe...they say KOF 99 (King of Fighter '99) as a tribute to his first game xD

K' rules, yo
Add a Comment:
 
:iconbrok3npromis35:
Brok3nPromis35 Featured By Owner Oct 18, 2013  Student Artist
Simply Epic. Excellent Job.:D (Big Grin) 
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Oct 27, 2013  Professional Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconbrok3npromis35:
Brok3nPromis35 Featured By Owner Nov 3, 2013  Student Artist
You're Welcome. Stay Awesome:D (Big Grin) 
Reply
:iconniwadaisuke:
NiwaDaisuke Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist General Artist
haha you can kick me out whith those awesome boots:) wouldnt mind to have that tread on my KDed body lol!

nice drawing :)
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional Digital Artist
thank you!
Reply
:iconniwadaisuke:
NiwaDaisuke Featured By Owner Oct 16, 2012  Hobbyist General Artist
you are very welcome! ^_^
Reply
:iconkeeltierrayerma:
KeelTierraYerma Featured By Owner Sep 9, 2011
I love that character
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Sep 9, 2011  Professional Digital Artist
me too! :D
I should draw him again...this picture's pretty outdated haha
Reply
:iconkeeltierrayerma:
KeelTierraYerma Featured By Owner Sep 9, 2011
jajajajaja
Reply
:iconprimae:
PrimaE Featured By Owner Apr 24, 2011  Hobbyist General Artist
Yes, K' is just the best! :D
Reply
:iconyagamiseven:
Yagamiseven Featured By Owner Jan 22, 2011
Cool or should I say hot:)
Reply
:iconbloodaddictkatsu:
BloodAddictKatsu Featured By Owner Jan 26, 2010
A Beast of Prey
Reply
:iconkaida-kirei:
Kaida-Kirei Featured By Owner Jan 12, 2010
Damn awesome. Love the feel of the atmosphere with K' kicking ass here.
Kinda reminds me of his KOF 2000 win shot =D
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jan 12, 2010  Professional Digital Artist
haha, thanks so much! :D
Reply
:iconkaida-kirei:
Kaida-Kirei Featured By Owner Jan 12, 2010
"If you can't win, buzz off!"
What a knockout. Does K' stand for K.O.? =D
Reply
:iconladyseiko:
LadySeiko Featured By Owner Jul 15, 2009
Wow.
Go get 'im, K'!
(I want a female version for those sneakers ^^)
Reply
:iconfrenchtoast15:
FrenchToast15 Featured By Owner Jun 29, 2009
i have to agree with you at first i didn't like him all that much but after using him once by random i just fell in love with him. On top of that both his throws are just kick ass XD
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jun 29, 2009  Professional Digital Artist
haha, he really grows on you xD
ugh, i love his throws <333
Reply
:iconoriginalbune:
originalbune Featured By Owner May 2, 2009   Digital Artist
"Peepioora!!" it what he says in KOF 2002 when he throw that flame from his feets :D
Reply
:iconstormraven767:
stormraven767 Featured By Owner Apr 29, 2009
oh i remember that kick...
my friends use that to get a hold of me then make me eat a delicious holy effing-hell-combo platter...

poor iori.
Reply
:icontetsugo:
Tetsugo Featured By Owner Feb 5, 2009
Pure wicked.
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Feb 14, 2009  Professional Digital Artist
thanks :D
Reply
:iconmiseryslastwhim:
MiserysLastWhim Featured By Owner Jan 6, 2009  Hobbyist General Artist
K' stands for KICKASS! :D
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jan 8, 2009  Professional Digital Artist
xDDD
Reply
:iconmiseryslastwhim:
MiserysLastWhim Featured By Owner Feb 5, 2009  Hobbyist General Artist
Lmfao
Reply
:iconbeng91:
Beng91 Featured By Owner Dec 28, 2008  Hobbyist Interface Designer
I have to agree that's an awesome game
Reply
:iconfrancision:
Francision Featured By Owner Nov 30, 2008
Looks cool!
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Nov 30, 2008  Professional Digital Artist
thanks! xD
Reply
:iconm-d-remadee:
M-D-Remadee Featured By Owner Nov 17, 2008
Damn! your art ceases to surpries me
Reply
:iconsagatt:
sagatt Featured By Owner Oct 25, 2008
WOOAAAHHH !! i must fav this one sis !! it really kick asses !! lol
ps: u really play fighting games ?
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Oct 26, 2008  Professional Digital Artist
thanks man! XD

yeah, i love fighting games
Reply
:iconsagatt:
sagatt Featured By Owner Oct 27, 2008
cool !! i don't know much girl who like fighting games..anway ; now u sould be excited to play S...lik meF
Reply
:iconzero-mecha:
Zero-Mecha Featured By Owner Sep 12, 2008
k' is one of my favourite. looks really great!
reminds me a bit of the cover artwork of the mario soccer game^^
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Sep 12, 2008  Professional Digital Artist
ahaha, now that you point it out, it does rmind me of mario strikers XD
but thanks! K' kicks ass
Reply
:iconorochiraki:
orochiraki Featured By Owner Aug 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
K' ROCKS!!
I spent like a few days looking for similar glasses as his.. and I came across some kind of purple visor ones so I wear them.. at night (lol)

Awesomeenesss :3
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Aug 25, 2008  Professional Digital Artist
aha, whatd i'd do for his shades |D

thanks!
Reply
:icondarkamriel:
DarkAmriel Featured By Owner Aug 1, 2008
Awesome
Reply
:iconkiesslinglund:
kiesslinglund Featured By Owner Jul 27, 2008   Writer
:O though i'm no fighting game fan, i love how your image rocckkkzzzzzz! ^_^:pepsi:
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jul 29, 2008  Professional Digital Artist
xD
yay, i get a pepsi
thanks a lot!
Reply
:iconsparchert:
sparchert Featured By Owner Jul 10, 2008
hot DAMN XD ^_^ I LOVE IT
Reply
:iconsilentsketcher:
silentsketcher Featured By Owner Jun 19, 2008   Traditional Artist
That...is...wicked cool... :XD:
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jun 19, 2008  Professional Digital Artist
thanks, bro :D
Reply
:icontoshema:
toshema Featured By Owner Jun 16, 2008  Student Digital Artist
Sweet job with this!!!!! but I think that soul calibur is a better fighting game series for one the controls are alot more fluent, and the characters have more detail.
Reply
:icontoshema:
toshema Featured By Owner Jun 17, 2008  Student Digital Artist
Well, then they both kickass!!!!
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jun 16, 2008  Professional Digital Artist
haha, well when its 3D is easier to have more detail xD;;;;
i have a hard time comparing 2D and 3D fighting games thoguh o.O;;
(and no...i NEVER touched the KOF 3D game..just...ugh)
wont deny SC is AWESOME, though
Reply
:icondevelot:
Develot Featured By Owner Jun 11, 2008
Very nice. You captured K's badassness well. Gotta love Heavens Drive !
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jun 16, 2008  Professional Digital Artist
thanks! XD
his moves are all so badass...but i gotta say chain drive is my fav @w@
Reply
:icondevelot:
Develot Featured By Owner Jun 17, 2008
Your welcome. I gotta go with his 2002 Crimson Star Road. He touches you, then you die. Love it !
Reply
:iconavatar-loco-grl08:
avatar-loco-grl08 Featured By Owner Jun 9, 2008
This is awesome!!! The perspective is wonderful and I absolutely love his shoes. The coloring is great too!!! I've never played that game, but now I want to. xD You make it look really kick arse.
Sorry it's taken me so long to comment on this drawing. D:
Reply
:icontyshea:
Tyshea Featured By Owner Jun 9, 2008  Professional Digital Artist
haha, its no problem!
if you like fighting games like street fighter, youll love KoF
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1695 × 1292




Details

Submitted on
May 25, 2008
Image Size
1.0 MB
Resolution
1695×1292
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,874 (3 today)
Favourites
741 (who?)
Comments
332
Downloads
348
×